گل چین مطالب روانشناسی
گل چین مطالب روانشناسی
 
قالب وبلاگ

امتياز بالاي 60

دیگران سعی می کنند با احتیاط با شما برخورد کنند . شما برای آنها در حکم یک ظرف شکستنی هستید که باید « با احتیاط حمل شود » کسی که خود خواه و خودبین است و شخصیت بسیار نافذی دارد. ممکن است شما را تحسین کنند و آرزو داشته باشند همانند شما رفتار کنند ، ولی همیشه هم به شما اعتماد ندارند و در اینکه با شما روابط گرم و صمیمانه ای داشته باشند ، تردید دارند.

 

امتياز 51 تا 60

دیگران شما را فردی پر شور ولی بسیار دمدمی مزاج به حساب می آورند که تقریباً تابع امیال آنی خود است یا به اصطلاح « ویری » است . کسی که رهبری و فرماندهی در ذاتش است ، و در هر کاری سریع تصمیم می گیرد ، اگر چه همیشه هم تصمیمات درستی نیستند . آن ها شما را شخص دلیر و جسوری می دانند که روحیۀ ماجراجویی زیادی دارد و هر چیزی را برای یک بار هم که شده امتحان می کند . زیاد ریسک می کند و از حوادث و کارهای مخاطره آمیز لذت می برد . به دلیل شور و هیجانی که از خود بروز می دهید دیگران هم از همنشینی و مصاحبت با شما لذت می برند .

 

امتياز41 تا50

 
دیگران شما را شخص سرحال و بشاشی می بینند که چهره ای خوشرو و گیرا دارد و همیشه واقع بین و منطقی است . کسی که همواره در مرکز توجه جمع قرار دارد ولی آنقدر عاقل است که اجازه نمی دهد این مسئله او را مغرور و از خود راضی نشان دهد . به علاوه ، شما در نظر دیگران فرد مهربان و با ملاحظه ای هستید که در فهم و درک بالایی برخوردارید ، همواره باعث شادمانی و خوشنودی آن ها می شوید و در مواقع لزوم می توانند روی کمک شما حساب کنند . 
 
 
 
 
 
 
امتياز 31 تا 40
شما انسانی منطقی ، محتاط و با دقت به نظر می آیید . دیگران شما را با هوش و با استعداد می دانند که از ذوق و قریحه بالایی برخوردارید ، و در عین حال فروتن و متواضع هستید . کسی که به راحتی و سریع با دیگران دوست نمی شود ولی به دوستانی که دارد شدیداً وفادار است و در مقابل انتظار دارد که آن ها هم به او وفادار باشند . کسانی که در صدد شناختن شما هستند در خواهند یافت که به سادگی نمی توان اعتماد شما به دوستانتان را متزلزل کرد ، اما اگر روزی این اعتماد در شما سست شود زمان زیادی طول می کشد تا آن را فراموش کنید . 
 
 
 
 
 
 
امتياز 21 تا 30
دوستان ، شما را فردی پرکار و پر مشغله می دانند که بسیار محتاط و با دقت است . انسان زحمت کشی که آرام و پیوسته کار می کند . دیگران از شما انتظار دارند قبل از انجام هر کاری تمام جوانب را بررسی کنید بنابراین اگر روزی کاری را بدون مقدمه و آنی انجام دهید و بعد تصمیمی بر خلاف آن بگیرید بسیار متعجب می شوند . آن ها تصور می کنند این نوع عکس العمل تا حدودی بستگی به سرنوشت محتاط شما دارد .
 
 
 
 
امتياز زير 21

 

شما در نظر سایرین فردی خجالتی ، عصبی و بی اراده هستید . کسی که باید همیشه مراقبش بود و به جایش تصمیم گرفت . آن ها تصور می کنند شما تمایلی برای گفتگو یا رفت و آمد با دیگران ندارید ؛ فرد مضطرب و مشوشی که همیشه در فکر مسایل و مشکلاتی است که وجود خارجی ندارد . برخی نیز شما را کسل کننده می دانند ، ولی کسانی که شما را به خوبی می شناسند می دانند این گونه نیست


نظرات شما عزیزان:

khazra...!!!!
ساعت1:02---3 تير 1391
سلام محمد حسین.!!!مطلبات عالیه...!!!به منم سر بزن...!!!خوشحال میشم....!!!

يگانه
ساعت11:45---8 خرداد 1391
سلام جالب بود

behzad
ساعت17:20---6 خرداد 1391
سلام عزیزم---تست جالبی بود-برای من خیلی نزدیک به واقعیت بود
اقا به منم سر بزن خوشحال میشم-
موفق باشی.


محمد
ساعت19:33---21 ارديبهشت 1391
سلام وب جالبی داری اگه خواستی به من هم سری بزن
نظرت یادت نره
منتظرتم


دلداده
ساعت14:40---18 ارديبهشت 1391
سلام سلاااااااااام..محمد حسین میگم تو چرا یه کم وب گردی نمیکنی آمارت بیاد بالا؟؟
تست شخصیت؟میخوای منو استخدام کنی آیا؟
1)ج
2)ج
3)الف
4)ج
5)الف
6)ب
7)ب
8)د
9)ج
10)الف

من جمع کردم فهمیدم جزء کدوم دستم ..اگه تو هم خیلی فوضولی خودت جمع کن ببین جزء کدوم دستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 12:41 ] [ محمد حسین شکیبا ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

passenger.2012@yahoo.com
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بی تو هرگز و آدرس pasenjer.mh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 10619
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ